دریافت فایل(دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم)

فهرست مطالب چکیده. 5 مقدمه. 6 مقدمه و وضعیت موجود. 7 شواهد (1) مشاهده. 8 فن آوری واطلاعات چیست ؟. 8 مصاحبه. 9 جمع آوری اطلاعات. 9 ج)یافته های علمی: 10 نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش. 11 ● استفاده موثر از فناوری. 13 ● ارزشیابی اثربخشی فناوری ا...
دریافت فایل(دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم)|40063645|dkh1912975|دانلود,اقدام پژوهی, چگونه می توانم, میزان فراگیری, دانش اموزانم ,را در درس کار , فناوری, پایه, ششم ابتدایی, با استفاده از ,کامپیوتر افزایش دهم
مشخصات فایل مورد نظر در مورد دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

فهرست مطالب

چکیده. 5

مقدمه. 6

مقدمه و وضعیت موجود. 7

شواهد (1) مشاهده. 8

فن آوری واطلاعات چیست ؟. 8

مصاحبه. 9

جمع آوری اطلاعات. 9

ج)یافته های علمی: 10

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش. 11

● استفاده موثر از فناوری. 13

● ارزشیابی اثربخشی فناوری اطلاعات. 13

● قابلیت انعطاف فناوری و یادگیری الکترونیکی. 17

● جمع بندی و نتیجه گیری. 20

دانش آموزان. 22

تجزیه وتحلیل. 24

ارائه راه حل موقت. 26

روشها وراهکارهها. 26

روش بازی با حروف. 27

راه کار دوم برای حل شناخت سریع تر حروف انگلیسی ودکمه های صفحه کلید 28

راهکار سوم برای اموزش سریع وخواندن حروف انگلیسی. 29

شواهد(2). 30

اجرای راه حل. 30

اعتبارسنجی. 31

پیشنهادات. 32

منابع. 33

چکیده

با توجه به اینکه امسال اولین سالی است که پایه ششم به مقطع ابتدایی اضافه شده ودر آن درس "کار وفن آوری"گنجانده شده است .

هدف این درس که برای اولین بار اجرا می شود آشنایی با دنیای کار وکسب بعضی از مهارتهاست.

با توجه به این درس وآشنا شدن دانش آموزان با آن وگذراندن آن در دوره های بعدی تحصیلی وکشف استعداد های خود می توانند تصمیم بگیرندکه به دبیرستان بروند یا هنرستان و یاچه رشته ای را انتخاب کنند

از انجا که استفاده از رایانه (کامپیوتر) در سن دانش آموزان ابتدایی اصولابه عنوان وسیله بازی می باشد نه یک ابزار کار لذا برآن شدیم تا با این وسیله که امروزه جز دانش روز بشری است وکسی

که کار با آن واستفاده ازان را نمی داند بیسواد تلقی میشودمیزان یادگیری را در دانش آموزان افزایش دهیم.


مطالب دیگر:
📌پاورپوینت نحوه ی پیکربندی یک فیلتر بسته📌پاورپوینت قانون‌ حفاظت‌ و بهره‌ برداری‌ از جنگلها و مراتع‌📌پاورپوینت انقلاب اسلامی و حادثه مشروطیت📌پاورپوینت انواع تداخلات دارویی📌پاورپوینت احتیاطات مبتنی بر راه انتقال📌پاورپوینت کاربردهای رمزگذاری کلید عمومی📌پاورپوینت عامل بیماری ایدز📌پاورپوینت آگاهی درباره اتیسم📌پاورپوینت اختلالات رشدی📌پاورپوینت آزمون ریون📌پاورپوینت آسیب جوانان📌پاورپوینت داروهای سالبوتامول ، آتروونت و سروتاید📌پاورپوینت بهداشت روان خانواده📌پاورپوینت تاکی آریتمی ها📌پاورپوینت درباره ی خواب 📌پاورپوینت فضای دیجیتال و مجازی کودکان و نوجوانان📌پاورپوینت کتاب روان شناسی یادگیری از حسین زارع📌پاورپوینت مصاحبه بالینی📌پاورپوینت آشنایی با خوشه بندی ساختار وب📌پاورپوینت مسائل روان شناسی عمومی📌پاورپوینت مقیاس هوشی وکسلر کودکان📌پاورپوینت آشنایی با سلاح های سازمانی ايران📌پاورپوینت آشنایی با روند اشغال و آزادسازی فلسطین📌پاورپوینت اهمیت مهارت خودآگاهی و عوامل و مولفه های موثر آن📌پاورپوینت عوامل و علایم استرس و راهکارهای مدیریت آن